Protestantse Kerk in Nederland
Protestantse Gemeente Honselersdijk

Forever Young - jongerendiensten Forever Young - jongerendiensten
Vanaf januari 2017 wordt er maandelijks een 'Forever Young' jongerenviering gehouden in de Regenboogkerk in Honselersdijk. De jongerenvieringen zijn in eerste instantie (qua boodschap) gericht op 16-30 jarigen, maar uiteraard is iedereen van harte welkom! De vieringen zijn in principe elke tweede zondagavond van de maand. We vieren in de vieringen ons Geloof, onze Hoop en de Liefde die zijn oorsprong vindt in God, mede gestalte heeft gekregen in Jezus Christus en ons troost en nabij is door de Heilige Geest.
De eerste jongerendienst is gepland op 8 januari in de Rehobothkerk en heeft als thema 'All you need is love'. De spreker is jeugdwerker Jan-Peter Molenaar. Hij zal met ons ingaan op de kenmerken van Gods liefde en hoe je die kunt ervaren/ontvangen, wat eventuele belemmeringen daarin kunnen zijn en hoe je daar dan mee om kunt gaan. De band bestaat uit jongeren uit de PKN-gemeente Honselersdijk.
Vanaf 19.30 uur is er koffie/thee en ontmoeting met elkaar. De viering zelf begint om 20.00 uur en duurt ongeveer een uur. Na afloop is er gelegenheid om na te praten onder het genot van fris en wat lekkers. De organisatie is in handen van jongeren uit de gemeente onder leiding van het jeugdplatform. Het idee achter de jongerenvieringen is dat het door jongeren en voor jongeren is.
De jongerenvieringen voor 2017 zijn gepland op: 8 januari, 12 februari, 12 maart, 9 april, 14 mei, 18 juni, (uitzondering op elke 2e zondag van de maand), 10 september, 8 oktober, 12 november en 10 december 2017. Je bent van harte welkom!
Jan-Peter Molenaar (jeugdwerker)

Eredienst
datum en tijdstip 21-04-2024 om 9:30
Orde van dienst