Protestantse Kerk in Nederland
Protestantse Gemeente Honselersdijk

wijkavonden 27 maart en 16 april 2012 wijkavonden 27 maart en 16 april 2012

Wijkavonden dinsdag 27 maart en maandag 16 april (ter keuze)

We willen elkaar tijdens de wijkavonden van dit seizoen graag nader leren kennen voor wat betreft onze geloofsbeleving.  Om wat dichter bij dit persoonlijke onderwerp te komen, leggen we eerst twee vragen in het midden die hier mee te maken hebben.
Die vragen zijn: 'Heeft u wel eens iets gezien van geloofsbeleving van mensen die een heel andere religie aanhangen?’ En: ‘Heeft u wel eens iets gezien of meebeleefd van geloofsbeleving van mensen (familie, vrienden bv.) die tot een heel ander kerkgenootschap behoren?’

Na deze twee vragen willen we iets delen met elkaar van onze eigen geloofsbeleving. Hiertoe leggen we weer enkele vragen in het midden zoals:
Zijn er uitingen van ons eigen geloof die mij bijzonder raken of goed doen of inspireren? (denk hierbij bv. aan muziek, aan stilte, aan dans, lezen, zingen, luisteren, verbeeldingen, etc etc).

Ieder adres ontvangt rond deze tijd een persoonlijke uitnodiging. We hopen op veel belangstelling!

De wijkouderlingen

Wereldwinkel bij de koffie na de dienst
datum en tijdstip 28-04-2024 om 10:30

Uitje Contact Team