Doopouders Doopouders

De doopouders-groep is een groep ouders die ervaringen delen over hun kinderen. Gedacht kan worden aan opvoeding, sociale contacten, social media en natuurlijk ook geloofszaken. Het is fijn als je als ouders problemen met andere ouders kan bespreken en om verschillende visies te horen en bijvoorbeeld ideeën over oplossingen van bepaalde problemen met elkaar te bespreken. Soms wordt gebruik gemaakt van een boekje en soms wordt een onderwerp uit de actualiteit gebruikt.
We komen ongeveer 1 keer in de maand bij elkaar (behalve in de vakanties) in de soos (zaal 4) in Hemelsblauw, en we hebben geen vaste dag waarop we afspreken, zodat iedereen wel een avond heeft waarop hij/zij de avond kan bijwonen.
Voor meer info kan contact opgenomen worden met Bas en Monica Leerdam, mail: basleerdam@hetnet.nl

Biddende Moeders Biddende Moeders

Is het u (jullie) bekend dat er in Honselersdijk verschillende groepjes vrouwen één keer per 14 dagen een uur bij elkaar komen onder de naam ‘Biddende moeders’ (ook oma’s!)? Zij bidden voor hun kinderen en kleinkinderen. Maar dat niet alleen, ook voor kinderen in de hele wereld wordt gebeden, voor kinderen in de oorlogsgebieden en bij rampen. Ook bidden zij voor het christelijk onderwijs, voor de kerken in ons dorp en ook voor mensen die hen na aan het hart liggen (i.v.m. ziekte of andere verdrietige dingen). Wij hopen dat meerdere vrouwen zich bij ons zullen aansluiten.

Onze telefoonnummers vindt u in het activiteitenoverzicht of in de kerkengids