zondag 20 oktober 2024 om 9:30

Voorganger(s): Ds Christi Bartelink

De dienst op 20 oktober staat in het teken van recht en onrecht, deze zondag wordt wel aangeduid als Micha zondag, naar de tekst uit hoofdstuk 6 vers 8: ”Er is jou mens gezegd wat goed is, recht te doen, trouw te betrachten en nederig de weg te gaan van je God”. Als je het zo leest is het simpel, maar geef er maar gehoor aan, daar komt toch wat meer bij kijken!

Kindernevendienst Sander van Dijk
Oppasdienst Rianne Groen

1. KIA Werelddiaconaat Indonesië
2. Kerk

Collecte 20 oktober Kerk in Actie Werelddiaconaat Indonesië
Op 16 oktober is het Wereldvoedseldag. Daarom collecteren we vandaag voor een beter leven voor boeren en hun gezinnen in Indonesië.
Het valt niet mee om boer te zijn op het Indonesische Zuid-Sumatra. Veel boeren zijn arm omdat hun grond niet genoeg oplevert. Daarnaast lopen ze het risico om door grote bedrijven of door de overheid van hun land verdreven te worden. Met steun van Kerk in Actie helpt de kerk deze boeren bij het overstappen op duurzame landbouw. Ook vormt de kerk spaar- en kredietgroepen en leert ze boeren hoe zij voor hun rechten kunnen opkomen.
Met uw bijdrage in de collecte helpt u boeren in Zuid-Sumatra om een beter inkomen te verwerven. Van harte aanbevolen.
Kijk voor meer informatie en een collectefilmpje op: https://kerkinactie.protestantsekerk.nl/collecterooster/collecte-kerk-in-actie-2024-werelddiaconaat-indonesie/
De diaconie

datum en tijdstip 20-10-2024 om 9:30